مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 05:102020-05-20حوادث

امدادرسانی هلال احمر به مصدومان 20 حادثه در قم


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: طی اردیبهشت توسط این مرکز به 80 مصدوم در 20 حادثه به وقوع پیوسته شامل حوادث جاده ای، سیل و کوهستان امدادرسانی شده است.

- هادی سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: طی اردیبهشت ماه به 20 حادثه به وقوع پیوسته در قم امدادرسانی شده است که شامل 13 مورد حادثه جاده ای، چهار مورد وقوع سیل و آبگرفتگی و سه مورد کوهستان است.

وی گفت: در حوادث اردیبهشت ماه تعداد 86 نفر دچار حادثه شدند که شامل 43 نفر حادثه دیده جاده ای و 21 نفر حادثه دیده سیل و آبگرفتگی و 22 نفر حادثه دیده کوهستان می شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه در 20 حادثه جاده ای، سیل و آبگرفتگی و کوهستان به 80 نفر آسیب دیده امداد رسانی شد، افزود: برای نجات آسیب دیدگان حوادث اردیبهشت ماه در عملیات امداد هوایی، 2 سورتی پرواز در ساعت سه و سی دقیقه انجام شد.

سلیمی گفت: طی این مدت 21 تیم عملیاتی با حضور 63 نفر به همراه 2 دستگاه آمبولانس به محل حوادث اعزام شدند.

وی با اشاره به انجام 14 مورد عملیات رهاسازی طی یک ماهه اخیر، افزود: 27 دقیقه میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده ای و 15 دقیقه و 46 ثانیه میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده ای از اطلاع به جمعیت هلال احمر تا حضور در صحنه بوده و زمان انجام عملیات 49 دقیقه و 18 ثان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی هلال احمر به مصدومان 20 حادثه در قم

امدادرسانی هلال احمر به مصدومان 20 حادثه در قم