مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399 ساعت 04:202020-05-20سياسي

یازدهمین جلسه شورای مرکزی مناطق دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد


رییس دانشگاه علمی کاربردی از اعلام بازگشایی مراکز آموزشی این دانشگاه از 17 خردادماه خبر داد و در خصوص اجرای سطح بندی مراکز آموزشی و اهمیت آن در راستای پایش و ارزیابی مستمر عملکرد مراکز آموزش علمی کاربردی توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، یازدهمین جلسه شورای مرکزی مناطق با حضور محمدحسین امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی، اعضای هیات رییسه و دبیران مناطق این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ضمن اعلام بازگشایی مراکز آموزشی این دانشگاه از 17 خردادماه، در خصوص اجرای سطح بندی مراکز آموزشی و اهمیت آن در راستای پایش و ارزیابی مستمر عملکرد مراکز آموزش علمی کاربردی توضیحاتی ارائه کرد.

 سپس محسن محمدزاده معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز فرایند ارزیابی مراکز آموزش علمی کاربردی خبر داد و افزود: با توجه به شرایط و محدویت های متاثر از شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری کارگاه سطح بندی، فیلم های آموزشی در این خصوص تهیه و در سامانه قرار داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین جلسه شورای مرکزی مناطق دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد

یازدهمین جلسه شورای مرکزی مناطق دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد