مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-05-18بين الملل

تعطیلی یک انجمن فلسطینی در قدس به دست صهیونیست ها


مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی یک انجمن فلسطینی را در قدس اشغالی به مدت شش ماه تعطیل و مدیر آن را به بهانه فعالیت برای تشکیلات خودگردان فلسطین دستگیر کردند.

- مقامات رژیم اشغالگر صهیونیستی یک انجمن فلسطینی را در قدس اشغالی به مدت شش ماه تعطیل و مدیر آن را به بهانه فعالیت برای تشکیلات خودگردان فلسطین دستگیر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، احمد جلاجل، سخنگوی انجمن غیر دولتی تطوع الامل گفت، اریه درعی، وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی حکم تعطیلی این انجمن را به مدت شش ماه صادر کرده است.

وی افزود، نیروهای سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی به مقر انجمن در شمال قدس یورش برده و مدیر این انجمن را بازداشت و انجمن را پلمب کردند.

جلاجل گفت، رژیم صهیونیستی به بهانه نقض حکم قبلی این رژیم درباره عدم فعالیت برای تشکیلات خودگردان، انجمن تطوع الامل را بست.

انجمن تطول الامل یک موسسه فلسطینی است که خدمات اجتماعی، روانشناختی و دانشگاهی به کودکان، جوانان، زنان، افراد دارای نیازهای ویژه و خانواده های حاشیه نشین قدس ارائه می دهد.

نهادهای فلسطینی در قدس به خصوص نهادهای وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین زیر نظر شدید مقامات اسراییلی قرار دارند و بسیاری از آن ها را طی سال های گذشته تعطیل کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی یک انجمن فلسطینی در قدس به دست صهیونیست ها

تعطیلی یک انجمن فلسطینی در قدس به دست صهیونیست ها