مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 07:202020-05-03سياسي

هتل های کرمانشاه بازگشایی شد


نایب رییس اتحادیه هتلداران استان کرمانشاه از بازگشایی هتل های کرمانشاه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد.

- سیروس گل عنبر در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به دستورالعمل ستاد استانی مقابله با کرونا درخصوص بازگشایی مشاغل کم خطر، اظهار کرد: باتوجه به اینکه هتل ها نیز در گروه اینگونه از مشاغل قرار می گیرند، طی چند روز اخیر مجوز بازگشایی هتل های استان را دریافت کردیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر از مجموع 13 هتلی که در سطح شهر کرمانشاه داریم، 9 هتل فعالیت های خود را از سرگرفته اند و سه هتل نیز به دلیل عدم آمادگی پس از ماه مبارک رمضان بازگشایی خواهند شد.

نایب رییس اتحادیه هتلداران کرمانشاه اعلام کرد: پذیرش مسافر در هتل های کرمانشاه فعلا بصورت انبوه و پذیرش تور نیست و تنها مسافرین موردی را پذیرش می کنند.

وی با تاکید بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در هتل های کرمانشاه، عنوان کرد: یک تیم متشکل از پلیس اماکن، مرکز بهداشت و میراث فرهنگی استان بازدیدها و سرکشی های مستمری از این اماکن اقامتی خواهند داشت.

گل عنبر گفت: هتل های کرمانشاه موظفند ضمن اجرای برنامه مستمر ضدعفونی اتاق ها و فضای هتل و قراردادن اقلام ضدعفونی کننده در اتاق ها، به محض ورود مسافرین آنها را تب سنجی کنند و درصورتی که مشکلی داشته باشند به مراکز درمانی معرفی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتل های کرمانشاه بازگشایی شد

هتل های کرمانشاه بازگشایی شد