مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 12:502020-04-27ورزشي

پاداش نقدی برای مدال آوران بدن سازی و پرورش اندام قم


رییس هیأت بدن سازی و پرورش اندام استان قم گفت: قهرمانان میادین کشوری سال 1398 رشته های زیر مجموعه این هیأت با پرداخت پاداش نقدی تجلیل شدند.

- سعید آمده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی و اعلام قبلی هیأت قرار بود در نیمه دوم اسفند ماه همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی (ع) جشن پایان سال هیأت بدن سازی و پرورش اندام و تجلیل از قهرمانان این هیأت برگزار شود که به دلیل شیوع کرونا این امکان میسّر نشد.

وی افزود: به همین منظور پاداش نقدی تمامی ورزشکارانی که در سال 1398 برای استان قم در مسابقات قهرمانی کشور در رشته های مختلف هیأت بدن سازی و پرورش اندام مدال کسب کرده اند به حساب آنها واریز شد، ضمنا در اولین فرصت بعد از برقراری شرایط عادی در استان قم در مراسمی ویژه با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و مسوولان هیأت، تقدیرنامه این قهرمانان عزیز به آنها اهداء خواهد شد.

رییس هیأت بدن سازی و پرورش اندام استان قم اضافه کرد: هدف هیأت از برگزاری جشن پایان سال، تقدیر و قدردانی از خانواده فداکار هیأت بدن سازی و پرورش اندام قم بود که متاسفانه این امکان فراهم نشد، به همین دلیل از تمامی پدران، مادران، همسران و خانواده های عزیز پیشکسوتان، قهرمانان، داوران، مربیان و کادر اجرایی هیأت تشکر و قدردانی می کنیم، ان شاءالله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش نقدی برای مدال آوران بدن سازی و پرورش اندام قم

پاداش نقدی برای مدال آوران بدن سازی و پرورش اندام قم