مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 05:352020-04-23اقتصادي

ﺭﻭﺯﺍﻧﻪ سه ﻫﺰﺍﺭ دست ﻏﺬﺍﯼ ﮔﺮﻡ میان ﻧﯿﺎﺯﻣﻨﺪﺍﻥ بوشهری توزیع می شود


حجت الاسلام یعقوب بهمیاری روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با شیوع ویروس کرونا و آسیب رسیدن و ضربه اقتصادی به عموم اصناف و مشاغل با هدف بهبود روان اجتماعی آسیب دیدگان 2 آشپزخانه در مناطق شهری محله های صلح آباد و خواجه های بندر بوشهر راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: این حرکت خیرخواهانه پخت روزانه سه هزار پرس غذای گرم و توزیع در شهر بوشهر و حومه تا پایان ماه رمضان و عید سعید فطر با همکاری خیران و مردم عاقبت اندیش مرکز استان ادامه دارد.

بهمنیاری ادامه داد: رعایت ﻓﺎﺻﻠﻪ ﮔﺬﺍﺭﯼ مراقبتی و بهداشتی ﺩﺭ ﻋﺮﺻﻪ ﻣﻘﺎﺑﻠﻪ ﺑﺎ بیماری ﻭﯾﺮﻭﺱ ﮐﺮﻭﻧﺎ بر همگان الزامی است و در این زمینه همه نهادهای مردمی و دولتی به صورت جهادی در همه شهرستان های ﺑﻮﺷﻬﺮ سنگ تمام گذاشتند و در میدان خدمت رسانی ﻣﺸﺎﺭﮐﺖ با بصیرت و بالایی داشتند و همچنان این اقیانوس همدلی ها ادامه دارد و رشته همه این حرکت های پسندیده ریشه در رحمت پروردگار دارد.

ﻣﺪﯾﺮ دفتر نمایندگی ﺷﻮﺭﺍﯼ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﮔﺬﺍﺭﯼ ﺍﺋﻤﻪ ﺟﻤﻌﻪ ﺍﺳﺘﺎﻥ بوشهر ﮔﻔﺖ: همچنین برای ﺣﻤﺎﯾﺖ ﺍﺯ ﮐﺴﺐ ﻭ ﮐﺎﺭ ﻫﺎﯼ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩﯼ که در ﺑﺤﺮﺍﻥ ﮐﺮﻭﻧﺎ متضرر شده اند 2 ماه ﺍﺟﺎﺭﻩ 100 ﻭﺍﺣﺪ ﺻﻨﻔﯽ ﻣﻮﻗﻮﻓﻪ ﺳﺘﺎﺩ مصلاهای ﻧﻤﺎﺯ ﺟﻤﻌﻪ شهرهای ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺑﻮﺷﻬﺮ ﺑﺨﺸﯿﺪﻩ ﺷﺪ.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ﺭﻭﺯﺍﻧﻪ سه ﻫﺰﺍﺭ دست ﻏﺬﺍﯼ ﮔﺮﻡ میان ﻧﯿﺎﺯﻣﻨﺪﺍﻥ بوشهری توزیع می شود

ﺭﻭﺯﺍﻧﻪ سه ﻫﺰﺍﺭ دست ﻏﺬﺍﯼ ﮔﺮﻡ میان ﻧﯿﺎﺯﻣﻨﺪﺍﻥ بوشهری توزیع می شود