مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 05:102020-04-22اجتماعي

تولید بیش از 100 هزار ماسک و بسته مواد ضدعفونی کننده


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس از تولید بیش از یکصد هزار ماسک و بسته مواد ضدعفونی کننده درمراکز یادگیری محلی سوادآموزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهزاد نوروزی چگینی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: با تشکیل کارگاه های تهیه و تولید ماسک در مراکز یادگیری محلی سواد آموزی در سطح استان، تاکنون بیش از یکصد هزار ماسک و 6 هزار بسته مواد ضدعفونی کننده توسط آموزش دهندگان و سوادآموزان در مراکز یادگیری محلی استان تولید و توزیع شده است.

وی با اشاره حضور فعال و مؤثر آموزش دهندگان و سوادآموزان استان در مقابله با ویروس کرونا، گفت: مقابله با ویروس کرونا و مساعدت و حمایت از مردم برای مصون ماندن از آن و حفظ جان آنها یک وظیفه و تکلیف همگانی است و در کشور ما با توجه به سابقه دیرینه دینی، فرهنگی و تاریخی، همکاری و تعاون و کمک به هم نوع همواره ارزش و اهمیت دوچندان داشته و دارد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس افزود: جایگاه مراکز یادگیری محلی شأن تلفیق دانش و مهارت است و بر همین اساس مراکز یادگیری محلی سواد آموزی فارس نیز با هدف کمک به مردم و سوادآموزان، اقدام به راه اندازی کارگاه های تهیه و تولید ماسک کرد تا آموزش دهندگان و سوادآموزان داوطلب بتوانند در این جهاد عمومی شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 100 هزار ماسک و بسته مواد ضدعفونی کننده

تولید بیش از 100 هزار ماسک و بسته مواد ضدعفونی کننده