مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 15:002020-04-21سياسي

توزیع 75 هزار بسته بهداشتی میان جانبازان برای مقابله با کرونا


مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید از توزیع 75 هزار بسته بهداشتی میان جانبازان و گروه های در معرض خطر و آسیب پذیر ایثارگران در سراسر کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد اسماعیل علی پور با اشاره به اقدامات انجام شده توسط بنیاد شهید در خصوص بیماری کرونا، گفت: از جمله اولین اقدامات صورت گرفته می توان به تشکیل کمیته پیشگیری با مشارکت معاونت ها و مراکز ستادی بنیاد قبل از انتشار کشوری ویروس کرونا یاد کرد.

تشکیل کارگروه تخصصی پیشگیری با حضور ادارات کل تخصصی و اداره کل درمان و توان بخشی معاونت بهداشت و درمان برای برنامه ریزی و تدوین آیین نامه ها و دستورالعمل های مرتبط با کرونا ویروس قبل از اپیدمی کشوری و ابلاغ دستورالعمل های بهداشت و پیشگیری به مبادی ستادی و کشوری از دیگر اقدامات مهمی بود که در این زمینه صورت گرفت.

مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه پیامک های آموزشی بهداشت و پیشگیری به تمامی ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قبل از انتشار کشوری ویروس کرونا ارسال شده است افزود: تاکنون 75 هزار بسته بهداشتی بین جانبازان و گروه های در معرض خطر و آسیب پذیر ایثارگران در سراسر کشور توزیع شده است و این کار همچنان در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 75 هزار بسته بهداشتی میان جانبازان برای مقابله با کرونا

توزیع 75 هزار بسته بهداشتی میان جانبازان برای مقابله با کرونا