مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 06:052020-04-11دانش

کمک 200 میلیونی کشاورز بوشهری در حمایت از مدافعان خط مقدم کرونا


حسین اندایش ، کشاورز و خیر ساکن روستای تلخو شهرستان دشتی مبلغ 200 میلیون ریال برای تقدیر و حمایت از مدافعان خط مقدم کرونا در استان بوشهر اهدا کرد.

- ایسنا/بوشهر "حسین اندایش"، کشاورز و خیر ساکن روستای تلخو شهرستان دشتی مبلغ 200 میلیون ریال برای تقدیر و حمایت از مدافعان خط مقدم کرونا در استان بوشهر اهدا کرد.

مشاور اجرایی و رییس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در نشست با این کشاورز خیر اظهار کرد: باید هنرمندان، ورزشکاران، خیرین و فعالان اجتماعی و آحاد مردم دست در دست هم دهند و زنجیره کرونا ویروس رو قطع کنند تا دوباره شاهد بوشهر سالم و ایرانی عاری از کرونا باشیم.

امیرحسین دارابی با بیان اینکه فرهنگ کار خیر باید در جامعه تبلیغ شود تا اهمیت آن در جامعه نهادینه شود افزود: موضوع حمایت مردم در نقش خیرین سال ها است که موردتوجه قرار دارد ولی ترویج بیش ازپیش کار خیر در جامعه نیازمند فرهنگ سازی است.

وی تصریح کرد: فرهنگ کار خیر و امور خیریه، ترویج حس نوع دوستی در جامعه ما قدمتی دیرینه و ریشه در آداب و سنن ایرانی اسلامی دارد که امروز خیرین با فعالیت های خیرخواهانه خود در این مسیر قدم نهاده و در بخش های مختلف جامعه ازجمله بهداشت و درمان منشأ خدمات و برکات بسیاری شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 200 میلیونی کشاورز بوشهری در حمایت از مدافعان خط مقدم کرونا

کمک 200 میلیونی کشاورز بوشهری در حمایت از مدافعان خط مقدم کرونا