مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 17:152020-04-10اقتصادي

دستورالعمل نحوه فعالیت واحدهای صنفی مهاباد اعلام شد


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برابر مصوبات ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا این شهرستان برخی از واحدهای صنفی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اجازه فعالیت دارند.

محمد جهین ادامه داد: طبق تصمیم این ستاد، صنف غذاهای آماده صرفا بیرون بر به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند فعالیت کنند.

وی اضافه کرد: واحدهای صنفی ساختمانی (ابزارآلات ساختمانی، کالای برق صنعتی و خانگی) از ساعت 21 لغایت 24 هر شب با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مجاز به فعالیت بوده و در صورت فعالیت در ساعت های غیر مقرر بدون اخطار قبلی پلمپ خواهند شد.

وی افزود: واحدهای صنفی فعال در شهرک صنفی کاوه مهاباد به جز مشاوران املاک و نمایشگاه های خودرو با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اظهار کرد: فعالیت ساخت و ساز ساختمانی سطح شهرستان به شرط رعایت کامل پروتکل های بهداشتی پیشگیری از بیماری کرونا از مورخه 23 فروردین ماه با نظارت مهندسین ناظر و بازرسان شهرداری و مرکز بهداشت مجاز است.

جهین ، تاکید کرد: در صورت فعالیت و تخلف هرکدام از صنوف پرخطر که حق فعالیت ندارند یا واحدهایی خارج از دستورالعمل رفتار کنند براساس مصوبات ستاد شهرستانی مقابله با کرونا، ضمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل نحوه فعالیت واحدهای صنفی مهاباد اعلام شد

دستورالعمل نحوه فعالیت واحدهای صنفی مهاباد اعلام شد