مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 11:102020-04-10فناوري

نحوه درخواست VDSL با چهار برابر سرعت فعلی اینترنت


فرایند ارتقاء ADSL به VDSL (سرینو) برای مشتریان شرکت مخابرات ایران در قم و تهران انجام می شود و مشتریان برای ثبت تقاضای تغییر تکنولوژی سرویس اینترنت خود باید به صفحه کاربری خود به آدرس wwwl.

- فرایند ارتقاء ADSL به VDSL (سرینو) برای مشتریان شرکت مخابرات ایران در قم و تهران انجام می شود و مشتریان برای ثبت تقاضای تغییر تکنولوژی سرویس اینترنت خود باید به صفحه کاربری خود به آدرس wwwl.

tci.

ir مراجعه و تقاضای خود را ثبت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از راه های افزایش سرعت اینترنت خانگی، با این جایگزینی خبر داد.

او همچنین هفته گذشته از آغاز فرآیند جایگزینی ADSL با VDSL خبر داد و اعلام کرد روزانه 10 هزار مشترک در شرکت های مخابرات و شاتل به VDSL ارتقا پیدا می کنند.

او بیان اینکه تا شب گذشته، نزدیک 30 هزار یوزر در قم به سرویس VDSL ارتقا پیدا کردند و سرعتشان حدود پنج برابر شده است گفته بود البته ما متوسط چهار برابر را برای کشور اعلام کردیم.

این کار در تهران از روز گذشته آغاز شده و بقیه شرکت ها هم در حال اقدام هستند که ظرفیت خوبی را ایجاد کنند و سرعت اینترنت خانگی را افزایش دهند.

در این راستا سیدمجید صدری -مدیرعامل شرکت مخابرات ایران- امروز اعلام کرد ثبت نام اینترنت VDSL (سُرینو) برای مشتریان ADSL در شهرهای تهران و قم آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه درخواست VDSL با چهار برابر سرعت فعلی اینترنت

نحوه درخواست VDSL با چهار برابر سرعت فعلی اینترنت