مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 05:202020-04-10فناوري

399 روستای استان سمنان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان با اشاره به اینکه تمام شهرهای استان تحت پوشش نسل سه و چهار تلفن همراه هستند، گفت: 399 روستا به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.

- سید یاسر حسن پور در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه سال گذشته در استان سمنان علیرغم محدودیت مالی با گذر از تحریم های یک جانبه، در بخش های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات با پیشرفت ها و دستاوردهای قابل توجهی همراه بود، اظهار داشت: در حال حاضر 399 روستای استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند و تعداد روستاهای متصل به شبکه ملی اطلاعات افزایش 2.

5 برابری نسبت به سال 96 را تجربه کرد.

وی با اشاره به اینکه تحقق این امر باعث شد تا پیش درآمدی برای شروع سال جدید با عنوان سال جهش تولید باشد، افزود: هم اکنون تمام شهرهای استان سمنان زیرپوشش نسل سه و چهار تلفن همراه هستند.

برخورداری 712 هزار مشترک از اینترنت پرسرعت مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان با تأکید بر لزوم توسعه شاخص های ارتباطی در استان بیان کرد: 712 هزار و 715 مشترک از اینترنت پرسرعت برخوردارند.

حسن پور با اشاره به اینکه تعداد مشترکان پهن باند ثابت و سیار در استان سمنان نسبت به سال گذشته 28 درصد افزایش یافته است، افزود: بااتصال تمام شهرها به اینترنت نسل چهارم، تعداد نودهای 4G با رشد 206 درصدی نسبت به سال گذشته مواجه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

399 روستای استان سمنان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

399 روستای استان سمنان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند