مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 05:152020-04-07سياسي

شهرداری هر آنچه در توان داشت برای مقابله با کرونا به میدان آورد


شهرداری تهران و به طور کلی مدیریت شهری هر آنچه در توان داشت برای مقابله با کرونا به میدان آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمد سالاری عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز خطاب به زالی رییس ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: مجموعه خدمات ارزشمندی در تهران انجام گرفته و شهرداری هم به خوبی به کمک ستاد استانی کرونا آمد.

وی ادامه داد: ما هر چه در مدیریت شهری در توان داشتیم را پای کار آوردیم تا برای مقابله با کرونا در تهران مشکلی به وجود نیاید و کمبودی در این زمینه وجود نداشته باشد.

سالاری خطاب به زالی گفت: مجموعه سخنان مسوولان وزارت بهداشت حکایت از یک دوگانگی و یک نوع محافظه کاری دارد و باید بدانیم که حتی اگر کار به استعفای نمکی هم برسد محافظه کاری پذیرفته نیست.

وی ادامه داد: ما توقع داریم که آقای نمکی به عنوان وزیر بهداشت کشور هر آنچه حقیقت درباره شرایط کشور وجود دارد را به مردم بگویند و یادشان باشد که اگر این حقایق را نگویند فردا روز مردم در حافظه شان این موضوع باقی خواهد ماند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شما از منظر خودتان باید حرف هایتان را بزنید و برای مردم تبیین کنید که اگر این روند شیوع بیماری ادامه پیدا کند چه سرنوشتی در انتظار مردم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری هر آنچه در توان داشت برای مقابله با کرونا به میدان آورد

شهرداری هر آنچه در توان داشت برای مقابله با کرونا به میدان آورد