مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 07:582020-04-06اقتصادي

سرعت در صدور مجوزهای سرمایه گذاری به جهش تولید می انجامد


محمد جواد فدایی روز دوشنبه در نشست طرح های جهش تولیدبا انتقاد از کندی پاسخ استعلامات در صدور مجوزهای سرمایه گذاری در پنجره واحد اقتصادی استان افزود :مدیران ما یا اعتقادی به پنجره واحد ندارند و یا برداشت درستی از آن ندارند زیرا هنوز رفتاری های قبلی را در صدور مجوزها داریم.

وی اضافه کرد : وقتی صدور مجوز مدت دو سال بطول میانجامد، هر چه دستورالعمل می دهیم در رند دادن مجوزها افاقه نکرده و همان سرعت کند وجود دارد چگونه می خواهیم به تحقق شعار سال امیدوار شد.

فدایی با اشاره به این مطلب که در جهش تولید باید به اصلاح روش ها بپردازیم، اظهار داشت : پارسال 6محور را در زمینه رونق تولید اعلام کردیم که امسال همان محورها به عنوان جهش تولید در دستور العمل جدید آمده که از جمله فعال کردن واحدهای غیرفعال و نیمه فعال، افزایش ظرفیت واحدهای موجود و راه اندازی واحدهای جدید است.

به گفته استاندار در شمال استان کرمان تعداد 390 واحد تولیدی غیرفعال داریم که در سال قبل تنها 30 مورد از آنها فعال شده که اگر با همین روال پیش برویم 13 سال زمان لازم است تا واحدهای غیرفعال، فعال شوند.

وی ادامه داد : لذا جهش تولید یعنی این 13 سال را باید با عزم و همت جهادی تبدیل به سه سال بکنیم که از دل دستورالعمل ها چنین چیزی به دست نمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت در صدور مجوزهای سرمایه گذاری به جهش تولید می انجامد

سرعت در صدور مجوزهای سرمایه گذاری به جهش تولید می انجامد