مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 07:582020-04-06اقتصادي

غربالگری یک میلیون و 300 هزار نفر در پست های پایش هلال احمر آذربایجان غربی


سعید رهبرسوره در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح ملی غربالگری، در استان آذربایجان غربی یک میلیون و 383 هزار و 994 نفر توسط اعضای جوانان و امدادگران استان آذربایجان غربی در ورودی های شهرستان های استان مورد پایش سلامت قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: با تلاش جوانان و امدادگران استان آذربایجان غربی از ابتدای شیوع ویروس کووید 19 تا 14 فروردین در استان583 هزار و 408 خودرو مورد پایش تب سنجی قرار گرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی افزود: جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در 54 نقطه از مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان پست های غربالگری برپا کرد که به صورت شبانه روزی در حال تلاش برای کنترل و مبارزه با کرونا بودند که در این پست ها 637 پرسنل و اعضای جوانان مشارکت داشتند.

رهبر خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان از تمام امکانات و راهکارهایی که توانسته جهت مقابله با ویروس کرونا استفاده کرده است به طوری که در این راستا اولین و بزرگترین کارگاه آموزش مجازی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در فضای مجازی را با مشارکت بیش از 500 نفر از اعضای جوانان با همکاری معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر برگزار کرد، که در پایان آزمون قبول شدگان این دوره گواهینامه های خود را به صورت الکترونیکی دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری یک میلیون و 300 هزار نفر در پست های پایش هلال احمر آذربایجان غربی

غربالگری یک میلیون و 300 هزار نفر در پست های پایش هلال احمر آذربایجان غربی