مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 23:002020-04-05بين الملل

روسیه ده ها خودروی زرهی به شرق حلب فرستاد


یک مقام نیروهای دموکراتیک سوریه گفت که روسیه طبق تمایل این گروه ده ها دستگاه خودروی زرهی و نفربر را برای مقابله با عملیات احتمالی ترکیه در استان حلب به شرق این منطقه فرستاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای روسی مستقر در سوریه روز یکشنبه تجهیزاتی نظامی را به دو منطقه منبج و عین العرب در شرق استان حلب در شمال سوریه فرستادند، دو منطقه ای که تحت کنترل مشترک نیروهای دموکراتیک سوریه و نیروهای دولتی سوریه قرار دارد.

پایگاه خبری العربی الجدید به نقل از منابع محلی گزارش داد: ده ها خودروی زرهی و نفربرهای روسیه به منبج و عین العرب رسیدند تا حضور خود را در نزدیکی مرزهای ترکیه تقویت کنند.

یک مقام نظامی نزدیک به نیروهای دموکراتیک سوریه گفت: هدف از رسیدن این تجهیزات نظامی روسیه تقویت مواضع ارتش سوریه و روسیه در نزدیکی مناطق نفوذ ترکیه است به خصوص که حرف و حدیث ها از تصمیم آنکارا برای انجام یک عملیات نظامی در این منطقه حکایت دارد.

وی رسیدن تجهیزات نظامی روسیه به این دو منطقه را با اطلاع نیروهای دموکراتیک سوریه و تمایل آن دانست و گفت: این تجهیزات یک هفته ای است که در حال رسیدن به منطقه است و همچنان هم این روند ادامه دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه ده ها خودروی زرهی به شرق حلب فرستاد

روسیه ده ها خودروی زرهی به شرق حلب فرستاد