مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 07:462020-04-05سياسي

سامانه اخذ نوبت برای ملاقات مردمی در دادگستری یزد راه اندازی شد


حسین عباس زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مدیران ارشد قضایی استان یزد در سال جاری، با بیش از 22 هزار نفر از مراجعین به دادگستری ملاقات چهره به چهره با 26 نفر از مدیران ارشد دادگستری استان داشتند و ضمن استماع درخواست های مردم، دستورات مقتضی در چارچوب قانون را صادر کردند.

وی با اشاره به رشد 11 درصدی ملاقات ها در سال 98 نسبت به سال قبل از آن افزود: در مرکز استان، یک بخش از ملاقات ها در دادگستری کل استان توسط رییس کل دادگستری، قائم مقام رییس کل و معاون قضایی انجام گرفته و بخش دیگری نیز توسط رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب یزد و دادستان مرکز استان صورت گرفته است.

عباس زاده، ملاقات چهره به چهره با مردم را از اولویت های رییس کل دادگستری استان یزد اعلام کرد و گفت: همین رویکرد، گره های بسیاری را از گرفتاری های مردم گشود.

وی یادآور شد: در حال حاضر همه رؤسای دادگستری و دادستان های شهرستان های استان یزد، یک زمان مشخص در طول روز و یا هفته را برای ملاقات با مراجعین اختصاص داده اند.

عباس زاده خاطرنشان کرد: گرچه اواخر سال گذشته و شرایط کنونی کشور به واسطه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هر گونه تجمع ممنوع و به تبع ملاقات های عمومی لغو شد اما دستگاه قضایی همواره آماده است تا شنوای درد و دل ها و دغدغه های مردمی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه اخذ نوبت برای ملاقات مردمی در دادگستری یزد راه اندازی شد

سامانه اخذ نوبت برای ملاقات مردمی در دادگستری یزد راه اندازی شد