مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 06:162020-04-04پزشكي

نگران افزایش جنب و جوش اجتماعی هستیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه ویروس کرونا مثل مار خوش خط و خال منتظر فرصت مناسب است تا بتواند زهر خود را تا اعماق وجود ما بریزد، - ایسنا/البرز رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه ویروس کرونا مثل مار خوش خط و خال منتظر فرصت مناسب است تا بتواند زهر خود را تا اعماق وجود ما بریزد، توضیح داد: اگر نسبت به این ویروس و انتقال سریع آن بی تفاوت باشیم بدون شک در روزهای آتی با بحران افزایش تعداد مبتلایان و فوتی های این بیماری مواجه خواهیم شد.

حسین کریم در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان اظهار کرد: خوشبختانه به واسطه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تعطیلی دانشگاه ها، مراکز عمومی و بسیاری از صنوف، طی چند روز گذشته روند مراجعه بیماران به بیمارستان ها و فوت بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان تقریباً ثابت بوده و افزایشی نداشته است.

وی ادامه داد: البته این به معنای بی تفاوتی و بی توجهی نسبت به این ویروس خطرناک نیست چون کوچکترین اهمال ممکن است در روزهای آینده مجدداً وضعیت استان را به شرایط قبل و رشد صعودی تعداد بیماران بازگرداند.

وی توضیح داد: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی شاهد افزایش جنب و جوش اجتماعی در سطح استان هستیم که این امر نگران کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران افزایش جنب و جوش اجتماعی هستیم

نگران افزایش جنب و جوش اجتماعی هستیم