مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 06:102020-04-04سياسي

نقاهتگاه 120 تختخوابی ارتش در کرمان افتتاح شد


نقاهتگاه 120 تختخوابی شهید اشرف گنجوی قرارگاه جهادی ارتش جمهوری اسلامی برای مبارزه با ویروس کرونا صبح امروز با حضور استاندار کرمان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان به بهره برداری رسید - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان در این مراسم با قدردانی از تلاش همه دستگاه ها و ستاد مدیریت مقابله با ویروس کرونا گفت: به مدد الهی و با عزم ملی ویروس کرونا را شکست می دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی همکاری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی را برای مقابله با ویروس کرونا ارزشمند دانست و افزود: حضور موثر نیروهای مسلح در کنار کارکنان درمان کمک به جامعه انسانی است و روند ریشه کنی این ویروس را سرعت می بخشد.

استاندار کرمان در این مراسم با اشاره به راه اندازی 380 تخت نقاهتگاهی در استان برای درمان کامل بیماران کرونایی گفت: نیروهای مسلح استان از زمان شیوع بیماری کرونا کمک موثری به ستاد استانی مقابله با این بیماری در استان کرده اند.

دکتر محمدجواد فدایی با ارائه گزارشی از وضع استان درباره بیماری کرونا و با قدردانی از همکاری مردم افزود: خوشبختانه استان کرمان اوضاع نسبتا خوبی در کنترل و مقابله با این بیماری دارد و تلاش های صورت گرفته در این زمینه نتیجه بخش بوده که باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاهتگاه 120 تختخوابی ارتش در کرمان افتتاح شد

نقاهتگاه 120 تختخوابی ارتش در کرمان افتتاح شد