مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 04:202020-04-04سياسي

یک وجه تشابه دوران دفاع مقدس با وضعیت امروز


در دوران دفاع مقدس لباسی از جنس و طرح «جنگ» بر اندام کشور پوشانده شد.

در آن سال ها رنگ «سرخ شهادت» برای بسیاری از جوانان رنگ سال و تاریخ هشت سال دفاع مقدس شناخته می شد و حالا با شیوع ویروس کرونا لباس های آبی و سفید پرستاران و کادر درمان رنگ سال شده است.

- در دوران دفاع مقدس لباسی از جنس و طرح جنگ بر اندام کشور پوشانده شد.

در آن سال ها رنگ سرخ شهادت برای بسیاری از جوانان رنگ سال و تاریخ هشت سال دفاع مقدس شناخته می شد و حالا با شیوع ویروس کرونا لباس های آبی و سفید پرستاران و کادر درمان رنگ سال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تبلیغات در هر عرصه ای که باشد به عنوان مؤلفه ای مهم برای اقناء روانی و بینشی آحاد مختلف جوامع شناخته خواهد شد.

این موضوع آنقدر پر اهمیت است که فقط به صحنه تلویزیون برای معرفی کالاهای بازرگانی محدود نمی شود، بلکه صحنه نبردِ جبهه و اکنون بیماستان و محیط های درمانی مشهود است.

وقتی دشمن بعثی با تمام امکاناتش به میهن حملهور شد تصور نمی کرد با مقاومت جانانه ملت ایران مواجه شود؛ مقاومتی که تمام محاسبات صدام و حامیانش را با شکست مواجه کرد.

به دنبال این جنگ تعداد بسیاری از پدران و برادران مان پوشاکی با رنگ های خاکی، پلنگی، سبز و دیگر رنگ ها به تن کردند تا با آنها در فصل هشت ساله نبرد حق علیه باطل با آن در جبهه حاضر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک وجه تشابه دوران دفاع مقدس با وضعیت امروز

یک وجه تشابه دوران دفاع مقدس با وضعیت امروز