مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 18:352020-04-01سياسي

وضعیت تجهیزات بیمارستان های نورآباد و الشتر خوب نیست


نماینده منتخب مردم دلفان و سلسله گفت: وضعیت امکانات و تجهیزات بیمارستان های نورآباد و الشتر خوب نیست مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان اقدام نمایند.

- ایسنا/لرستان نماینده منتخب مردم دلفان و سلسله گفت: وضعیت امکانات و تجهیزات بیمارستان های نورآباد و الشتر خوب نیست مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان اقدام نمایند.

دکتر ابراهیمی در حاشیه بازدید از بیمارستان ابن سینا با ابراز نگرانی از وضعیت امکانات و تجهیزات این بیمارستان از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان خواست، به منطقه سفر کرده تا از نزدیک با عمق محرومیت های منطقه آشنا شوند.

وی ادامه داد: تاکنون توسط دانشگاه علوم پزشکی لرستان اقدامی در جهت دریافت تجهیزات درخواست شده از وزارت بهداشت و تحویل آن به دو شهرستان انجام نشده است، تجهیزات خریداری و تامین شده و مسئولان استانی باید اقدام کنند.

ابراهیمی افزود: سی تی اسکن 6 اسلایس، ام آر، آی و افزایش 6 تخت به بخش ای سی یو ازجمله تجهیزات تامین شده توسط وزارت بهداشت برای بیمارستان دلفان است.

وی ادامه داد: ایجاد آزمایشگاه تشخیص کرونا در نورآباد و الشتر ضروری است و دانشگاه علوم پزشکی لرستان باید این خواسته به حق مردم را تحقق بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت تجهیزات بیمارستان های نورآباد و الشتر خوب نیست

وضعیت تجهیزات بیمارستان های نورآباد و الشتر خوب نیست