مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 18:052020-04-01اقتصادي

خدمات رسانی به سیل زدگان زهکلوت استان کرمان بی وقفه ادامه دارد


محمود قانعی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ساخت و سازهای خارج از طرح هادی خدمات رسانی را با مشکل مواجه کرده ، گفت: دولت تمام توان خود را برای کمک رسانی به سیل زدگان این شهرستان به کار گرفته و با توجه به پراکندگی روستاها امکان دارد برخی افراد از دریافت خدمات محروم بمانند و ما پیگیر رفع مشکل این افراد هستیم.

وی به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر مشکلات یک خانوار زهکلوتی در سیل بهاره اشاره کرد و افزود: افراد و خانوارهایی که به هر دلیلی از دریافت خدمات جا مانده اند، با مراجعه به بخشداری و فرمانداری رودبار جنوب از خدمات دولت بهره مند شوند.

فرماندار رودبار جنوب افزود: متاسفانه بعضی منازل در باغ ها و خارج از طرح هادی روستایی ایجاد شده اند و این موضوع در روند شناسایی و خدمات رسانی اخلال ایجاد کرده ولی با این وجود پیگیر خدمات رسانی به تمامی مردم حتی در مناطق صعب العبور هستیم.

وی با بیان اینکه دولت ظرفیت محدودی دارد، اظهار داشت: تمام ظرفیت خود را به کار بسته ایم تا تمامی مردم خدمات را دریافت کنند و انتظار داریم افرادی که به واسطه صعب العبوری و تخریب راه ها از خدمات محروم مانده اند به نحوی مشکلات خود را به بخشداری ها اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی به سیل زدگان زهکلوت استان کرمان بی وقفه ادامه دارد

خدمات رسانی به سیل زدگان زهکلوت استان کرمان بی وقفه ادامه دارد