مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 06:552020-04-01پزشكي

بیشترین تماس با سامانه 1666 ناشی از اضطراب ابتلا به کرونا است


معاون بیمه و خدمات سلامت استان گیلان گفت: بیشترین تماس ها با سامانه 1666 ناشی از اضطراب ابتلا به کرونا است.

هر خبری که در فضای مجازی منتشر شده بعضا باعث نگرانی هایی می شود که بازتاب آن را در تماس هایی که مردم با این سامانه دارند، - ایسنا/گیلان معاون بیمه و خدمات سلامت استان گیلان گفت: بیشترین تماس ها با سامانه 1666 ناشی از اضطراب ابتلا به کرونا است.

هر خبری که در فضای مجازی منتشر شده بعضا باعث نگرانی هایی می شود که بازتاب آن را در تماس هایی که مردم با این سامانه دارند، مشاهده می کنیم.

مهدی پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پزشکان بیمه سلامت استان گیلان به سوالات شهروندان پیرامون کوید 19 از طریق سامانه 1666 پاسخ می دهند.

وی تصریح کرد: مردم از طریق این سامانه می توانند مسائل، مشکلات و سوال های خود را در خصوص ویروس کرونا و مسائل مربوط به آن مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند.

معاون بیمه و خدمات سلامت گفت: بعد از شیوع ویروس کرونا مدیران ارشد سازمان با تلاش مضاعف پیگیر مطالبات پزشکان و موسسات طرف قرارداد و کاهش بازه زمانی پرداخت ها شدند.

مهدی پور خاطرنشان کرد: بیش از 360 تماس تلفنی توسط پزشکان استان نسبت به ارائه مشاوره، پاسخگویی به سوالات پزشکی در خصوص نحوه پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا از طریق سامانه تلفنی 1666 اداره کل بیمه سلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین تماس با سامانه 1666 ناشی از اضطراب ابتلا به کرونا است

بیشترین تماس با سامانه 1666 ناشی از اضطراب ابتلا به کرونا است