مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 13:202020-03-29اجتماعي

افزایش بارش ها در خراسان رضوی از امروز


 هواشناسی خراسان رضوی با صدور اخطاریه ای از تقویت و تشدید فعالیت سامانه بارشی فعال بر روی استان از امروز تا روز چهارشنبه، 13 فروردین خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی  هواشناسی خراسان رضوی با صدور اخطاریه ای از تقویت و تشدید فعالیت سامانه بارشی فعال بر روی استان از امروز تا روز چهارشنبه، 13 فروردین خبر داد.

در اخطاریه اداره کل هواشناسی خراسان رضوی آمده است که از امروز یکشنبه، 10فروردین ماه، بارش شدید باران همراه با رعدوبرق و بارش تگرگ در برخی از نقاط و همچنین وزش باد شدید لحظه ای و احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل ها را در اکثر نقاط استان خواهیم داشت.

براساس این اخطاریه بارش های امروز اکثر نقاط خراسان به ویژه نیمه جنوبی را در بر خواهد گرفت.

بیشترین حجم بارش برای شهرستان ها و توابع از جمله فریمان، تربت حیدریه، ریوش، کاشمر، جغتای، بردسکن، کاخک گناباد، بجستان، گناباد، خواف، نیشابور (به ویژه نواحی شرقی) و مشهد (به ویژه غرب و جنوب غرب)پیش بینی شده است و همچنین بارش در این نواحی بین 15 تا 25 میلیمتر (حداکثر بارندگی به صورت محلی در برخی از نقاط تا 35 میلیمتر) خواهد بود.

همچنین پیش بینی می شود روز دوشنبه، 11 فروردین بیشترین حجم بارش در شهرستان ها و توابع درگز، قوچان، کلات، چناران، فریمان، صالح آباد، ارتفاعات بینالود، بردسکن، کاشمر، ریوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بارش ها در خراسان رضوی از امروز

افزایش بارش ها در خراسان رضوی از امروز