مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 15:302020-03-28اقتصادي

مردم از تردد غیرضروری در شهرها پرهیز کنند/کنترل مبادی ورودی


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به افزایش شمار ابتلایان به بیماری کرونا در استان از مردم خواست از ترددهای غیرضروری در داخل شهرها پرهیز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی شهریاری شنبه شب در هجدهمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهارکرد: متأسفانه آمار ابتلایان به ویروس کرونا در استان رو به افزایش بوده و جدی از مردم هنوز این بیماری را جدی نگرفته اند.

وی با اشاره به جدیت در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بیان کرد: فرمانداران در اجرای این طرح بطور کامل و بدون نقص جدیت داشته باشند و مدیران و افرادی که در اجرای آن کوتاهی داشته باشند با آنها برخورد می شود.

شهریاری با اشاره به کاهش 63 درصدی ترددهای بین شهری در نخستین روز از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، این آمار را قابل قبول ندانست و افزود: باید با اجرای کامل این طرح شاهد کاهش 90 درصدی ترددهای بین شهری باشیم و وضعیت فعلی گویای این است که برخی مسئولین در اجرای طرح جدیت لازم را ندارد.

مبادی ورودی و خروجی شهرها باید به طور دقیق کنترل شود استاندار آذربایجان غربی فاصله گذاری اجتماعی را که رویکرد اصلی در خانه ماندن و حذف ترددهای مازاد را درپی دارد را تنها راه حل شکست کرونا دانست ادامه داد: هر گونه سهل انگاری در اجرای طرح و کاهش زنجیره انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از تردد غیرضروری در شهرها پرهیز کنند/کنترل مبادی ورودی

مردم از تردد غیرضروری در شهرها پرهیز کنند/کنترل مبادی ورودی