مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 11:002020-03-28سياسي

سپاه و بسیج یکی از ارکان مهم جهش تولید در کشور هستند


مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: سپاه پاسداران و بسیج یکی از ارکان مهم جهش تولید در کشور هستند و نقش مهمی در مقابله با بحران ها و حوادث مختلف دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی در حاشیه ادای احترام به شهدای گمنام مدفون در مدرسه علمیه معصومیه قم که به مناسبت سوم شعبان روز پاسدار انجام شد، با گرامیداشت سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار و درود به شهدای پاسدار و بسیجی اظها ر داشت: نهاد پاسداران انقلاب اسلامی یکی از چند نهادی است که از متن و بطن انقلاب جوشید و همان نسل جوان پرشوری که انقلاب را آفریدند و در صحنه های آفرینش انقلاب و پیشبرد کشور حضور داشتند در قالب سپاه پاسداران در آمدند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه افزود: سپاه پاسداران در دفاع مقدس بسیار خوش درخشیدند و نمونه بزرگی از سپاه پاسداران، آن شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که در این مکتب تربیت شد و صدها فرمانده بزرگ از نسل جوان در این نهاد پرورش یافتند و دفاع مقدس را در کنار نیروهای مسلح و مردمی اداره کردند و پیروز شدیم.

آیت الله اعرافی تصریح کرد: بعد از دفاع مقدس نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیشبرد صنایع نظامی کشور ما گام های بزرگی برداشتند که دنیا را خیره کردند و در حمایت مستشاری از جبهه مقاومت حماسه های بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه و بسیج یکی از ارکان مهم جهش تولید در کشور هستند

سپاه و بسیج یکی از ارکان مهم جهش تولید در کشور هستند