مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 04:152020-03-28اقتصادي

فعالیت بیش از یک هزار نماد اعتماد الکترونیکی در آذربایجان غربی


قاسم جلیلی نژاد روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این آمار نشان می دهد که تقاضای نماد طی سال 1398 نسبت به سال پیش از آن، 270 مورد معادل 33 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به گسترش روز افزون معامله های برخط و خدمات ارائه شده بر بستر اینترنت بیان کرد: تعداد کسب و کارهای اینترنی روز به روز روند رو به رشدی را در کشور طی می کند و آذربایجان غربی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در سال های اخیر تجارت الکترونیک در میان شرکت های استانی به سرعت در حال گسترش بوده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از عوامل مهم توسعه تجارت الکترونیکی، ایـجاد اعتماد و اطمینان بین کاربران خدمات الکترونیکی است، اضافه کرد: طبق مطالعات انجام شده تایید کسب و کار اینترنتی توسط یک موسسه و مرکز ثالث، بیشترین تاثیر در مراجعه و اعتماد خریداران به کسب و کارهای اینترنتی را دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: در این حالت خریدار از محفوظ ماندن اطلاعات خود احساس امنیت بیشتری دارد و اگر از اطلاعات شخصی وی سوء استفاده شود، می تواند برای شکایت از کسب و کار اینترنتی متخلف به مراجع قانونی مراجعه کند.

جلیلی نژاد با بیان اینکه نماد اعتماد الکترونیکی یک نشان دولتی است، بیان کرد: این نشان توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وزارت صنعت، معدن و تجارت)،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از یک هزار نماد اعتماد الکترونیکی در آذربایجان غربی

فعالیت بیش از یک هزار نماد اعتماد الکترونیکی در آذربایجان غربی