مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 09:162020-03-26سياسي

الگوهای موفق اشتغالزایی/ رفع محرومیت با فعالیت های اقتصادی


بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی علاوه بر فعالیتهای اقتصادی و حمایتی ، در جهت رفع محرومیت و همچنین اشتغالزایی نیز اقدامات زیادی در سال 98 انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز فتاح در آخرین روز تیرماه سال 98 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به ریاست بنیاد مستضعفان انتخاب شد.

وی که تا قبل از آن در کمیته امداد فعالیت می کرد با پایان یافتن دوره فعالیت سعیدی کیا در بنیاد مستضعفان به عنوان هفتمین رییس این بنیاد فعالیت خود را آغاز کرد.

در حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی، اهتمام به توانمندسازی تهیدستان و مصروف کردن این امانت ملّی در جهت آبادانی و پیشرفت جامعِ مناطق محروم، و ثانیاً رعایت دقیق بندهای اقتصاد مقاومتی، و ثالثاً به کارگیری نیروهای جوان و متخصص و انقلابی و جریان سازی فعالیت جهادی در همه بخش های این بنیاد است، توصیه شد.

همچنین در ادامه آن آمده، بنیاد مستضعفان یک نهاد اجتماعی برای خدمت رسانی به محرومان است.

اقدامات زیادی در حوزه محرومیت زدایی انجام شده که مردم از آن بی خبر هستند و لازم است برای اطلاع رسانی این خدمات و بهبود وجهه اجتماعی بنیاد مستضعفان تلاش کنیم.

پرویز فتاح از همان روزهای ابتدایی شروع فعالیت خود در بنیاد مستضعفان اقدامات این نهاد برای خدمت به مردم و محرومیت زدایی از مناطق مختلف را قابل توجه توصیف و عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوهای موفق اشتغالزایی/ رفع محرومیت با فعالیت های اقتصادی

الگوهای موفق اشتغالزایی/ رفع محرومیت با فعالیت های اقتصادی