مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 08:102020-03-24ورزشي

هول و ولای کرونا رو بندازید تو دل ها!


خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - طنز روز - فرزین پورمحبی جسارتا دو توصیه دارم و می رم رد کارم! توصیه اول واسه مسئولین؛ آقا ما دمپایی خوردیم که ازتون خواستیم فرکانس مردم رو جوری میزون کنید که از کرونا به هول و ولا نیفتند .

مدیریت استرس و کنترل اضطراب مردم رو بذارید دم کوزه؛ جماعت ددری مزاجی که کک توی تنبون شونه باید زهره تو دلشون بیفته تا با اجل معلق ملق بازی نکنند.

گوربابای دلشوره و خط خطی شدن احساسات عمومی .

به جای این قرتی بازی های روانشناسی چو بندازین که هیچ کس نمره اش با کوویید نوزده بیست نیست! این مرض عالم گیر فقط مال پیرو پاتال ها و علیل الدوله های خاک شیرمزاج با بیماری های زمینه ای نیست، بگید که تیزیش واسه جوونها هم تیزه؛ شاخ و شمشادها رو با خناق ناکام می کنه این سیب گلو رو ناکار می کنه! واسه مردم جوری قیافه نگیرید که انگار دارید راستشو می گید! حالا نیمه دومه و نیمه مربیان؛ تاکتیک رو عوض کنید تا این ویروس بی ناموس نشه یه بازی و شوخی لوس.

جا بندازید که موضوع جدی تر از ازدواج سحر قریشیه! مردمی که صددرصد می دونند عاقبت بوی حلواشون بلند می شه اینطوری سریش مال و منال دنیان حالا چطور توقع دارید با احتمال مرگ دو درصدی بچسبند به خونه هاشون! اما توصیه دوم؛ آی جماعتی که به قرنطینه خونگی شیشکی می بندید، قد ویروس بادکش دار هم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هول و ولای کرونا رو بندازید تو دل ها!

هول و ولای کرونا رو بندازید تو دل ها!