مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اسفند 1398 ساعت 10:102020-03-10سياسي

مرگ پایان نیست بلکه یک آغاز است/ لزوم واقع بینی در مورد معاد


در عین حال که باید حواسمان به مرگ باشد باید آن را درست تفسیر کنیم چراکه نگاه برخی به مرگ کامل و درست نیست و مرگ را نابودی می دانند.

- حجت الاسلام علیرضا نخعی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: اسلام نسبت به مرگ و معاد نکاتی را برای مخاطبین مطرح کرده است.

وی  بیان داشت: یکی از نکات ضروری این است که باید نسبت به این قضیه واقع بین بود و نباید مرگ را مطرح نکرد و از کنار آن رد شد و خود را به ندانم کاری و یا انکار بزنیم که انگار مرگی نخواهد بود.

کارشناس مسائل مذهبی تصریح کرد: در عین حال که باید حواسمان به مرگ باشد باید آن را درست تفسیر کنیم چراکه نگاه برخی به مرگ کامل و درست نیست و مرگ را نابودی می دانند.

نخعی پور ادامه داد: طبعا اگر کسی مرگ را نابودی بداند که با آن همه چیز از بین می رود دچار  نگرانی و استرس برای از دست دادن همه چیز می شود.

وی با بیان اینکه همانطور که یک بار از رحم مادر به این دنیا منتقل شدیم مرگ نیز پل ارتباطی مابین این دنیا و مرحله بعدی ما است، عنوان کرد: مرگ با اتفاقی که در مسیر زندگی ما را رقم می زنند ما را به مرحله ای می برد که آثار اتفاقات، حوادث و حقیقت ها کی دنیا را در آنجا شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ پایان نیست بلکه یک آغاز است/ لزوم واقع بینی در مورد معاد

مرگ پایان نیست بلکه یک آغاز است/ لزوم واقع بینی در مورد معاد