مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 18:002020-03-05سياسي

حرکت کاروان شادی هزار خودرویی در شب ولادت حضرت علی(ع)/ مشهد غرق شادی می شود


مسؤول روابط عمومی امور مساجد خراسان با بیان اینکه برنامه ویژه ای برای شب ولادت امیرالمومنین(ع) در مشهد در نظر داریم، گفت: کاروان شادی هزار خودرویی در این شب با پخش مولودی شور و نشاطی خاص در شهر ایجاد می کند.

- مهدی رجب پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد در خصوص مراسم ویژه شب ولادت امیرالمومنین(ع) اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و مشکلاتی که به وجود آورده همه ما ملزم به رعایت بهداشت هستیم و لغو شدن تجمع ها برای جلوگیری و کنترل شیوع کرونا اعیاد مذهبی را نیز تحت الشعاع قرار داده است که در این زمینه دو اتفاق رقم خورد.

مسؤول روابط عمومی امور مساجد خراسان با اشاره به ولادت جوادالائمه(ع) گفت: طی برنامه ای که در نظر گرفتیم، شب گذشته 14 نقطه از شهر مشهد نور باران و نورافشانی شد که میدان شهدا، احمدآباد، سیس آباد، میدان 15 خرداد و حر از جمله این مناطق بود.

وی افزود: علاوه بر نورافشانی، ماشین نویسی و توزیع ماسک رایگان نیز در کنار این جشن صورت گرفت.

رجب پور با بیان اینکه دیگر مسؤولان استان نیز به شاد بودن شهر امام رضا(ع) در شب ولادت امیرالمومنین(ع) تاکید داشته اند، تصمیم به برپایی جشنی بدون تجمع گرفتیم، عنوان کرد: بنا شد در شب 13 رجب کاروان های شادی در مشهد راه بیفتد و فضای شاد و با نشاطی را در شهر رقم بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت کاروان شادی هزار خودرویی در شب ولادت حضرت علی(ع)/ مشهد غرق شادی می شود

حرکت کاروان شادی هزار خودرویی در شب ولادت حضرت علی(ع)/ مشهد غرق شادی می شود