مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 15:552020-03-02ورزشي

نخستین بار در کشور؛ دریچه کشویی پاتیل های فولاد در ذوب آهن اصفهان بومی سازی شد


دریچه کشویی پاتیل های فولاد ذوب آهن اصفهان برای اولین بار در ذوب آهن اصفهان ساخته و نمونه آزمایشی آن نیز بیستم بهمن ماه نصب و سوم اسفندماه تعداد 64 ذوب از آن گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن، دریچه کشویی پاتیل های فولاد ذوب آهن اصفهان با تکیه بر دانش و تجربه کارشناسان ذوب آهن اصفهان و همکاری شرکت پویش بازرگان و شرکت های داخلی برای اولین بار در ذوب آهن اصفهان ساخته شد و نمونه آزمایشی آن نیز بیستم بهمن ماه  نصب و سوم اسفندماه تعداد 64 ذوب از آن گرفته شد.

اصغر امینی  با اعلام این خبر اظهار داشت: دریچه کشویی مکانیزمی با وزن تقریبی 480 کیلوگرم و با ابعاد 31*70*92 سانتی متر است که در کف پاتیل های فولاد با ظرفیت 130 تن مذاب مونتاژ می شود.

معاون تجهیزات مکانیک بخش فولادسازی ذوب آهن اصفهان با اشاره به این که قطعه مذکور دارای تکنولوژی ساخت پیچیده صنعت فولاد است و می توان گفت این مهم در انحصار کشورهای خاصی قرار دارد، افزود: این مکانیزم پس از آماده سازی پاتیل فولاد به زیر آن مونتاژ شده و به همراه پاتیل زیر کنورتور و پس از آن به زیر کوره پاتیلی (LF)  جهت متالورژی ثانویه انتقال می یابد، که این روند حدود یک ساعت به طول می انجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین بار در کشور؛ دریچه کشویی پاتیل های فولاد در ذوب آهن اصفهان بومی سازی شد

نخستین بار در کشور؛ دریچه کشویی پاتیل های فولاد در ذوب آهن اصفهان بومی سازی شد