مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 02:052020-02-28بين الملل

سلاح های اتمی می توانند آمریکا را نابود کنند، حتی اگر هیچ کس به شلیک آن پاسخ ندهد


ایالات متحده هم اکنون دارای بیشتر از 3 هزار سلاح اتمی است و تحقیقات من نشان می دهد که آمریکا اگر نمی خواهد آمریکاییان در نتیجه یک رشته اثرات ناخواسته تشدید اثرات زیست محیطی جان خود را از دست بدهند، - گروه غرب از نگاه غرب خبرگزاری فارس: کاخ سفید در بودجه سال 2021 خود خواستار 28.

9 میلیارد دلار برای پنتاگون بابت سلاح های اتمی و افزایش 20 درصدی بودجه 19.

8 میلیارد دلاری سازمان ملی امنیت هسته ای خواهد شد.

با این حال ایالات متحده هم اکنون دارای بیشتر از 3 هزار سلاح اتمی است  و تحقیقات من نشان می دهد که آمریکا اگر نمی خواهد آمریکاییان در نتیجه یک رشته اثرات ناخواسته تشدید اثرات زیست محیطی جان خود را از دست بدهند، تنها می تواند از بخشی از این تسلیحات استفاده کند.

مدل های من و دیگران نشان می دهند که  دود ناشی از سوختن شهرها به دنبال چندین انفجار اتمی، می تواند راه عبور نور خورشید و رسیدن آن به سطح زمین را سد کند و در نتیجه موجب کاهش قابل توجه دمای جهانی شود.

این اتفاق می تواند باعث کاهش بارش ها، افزایش تشعشعات فرابنفش به دلیل آسیب دیدن شدید جو زمین و قطع اختلال در زنجیره تولید و تامین مواد غذایی شود.

در این مطالعه من به همراه همکارم دیوید دنکن برگر نشان داده ایم که استفاده از چند بمب اتمی در جریان یک حمله هسته ای، چقدر می تواند به خود کشور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاح های اتمی می توانند آمریکا را نابود کنند، حتی اگر هیچ کس به شلیک آن پاسخ ندهد

سلاح های اتمی می توانند آمریکا را نابود کنند، حتی اگر هیچ کس به شلیک آن پاسخ ندهد