مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 09:152020-02-28اقتصادي

کمیته اقتصادی مقابله با کرونا در خراسان رضوی تشکیل شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی روز جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: به دلیل اهمیت تامین کالاهای مورد نیاز مردم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا کمیته مزبور ذیل ستاد استانی مبارزه با کرونا با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی، دستگاه های نظارتی و اجرایی استان تشکیل شده است.

علی رسولیان افزود: این کمیته وظیفه سیاستگذاری و بسترسازی برای افزایش تولید مواد ضدعفونی کننده و تجهیزات مورد نیاز مقابله با کرونا توسط واحدهای تولیدی زیر نظر سازمان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه های علوم پزشکی، تعریف شبکه توزیع این مواد و تجهیزات و ساماندهی توزیع آنها در سطح بازار و نظارت بر قیمتها کالاهای مورد نظر را برعهده دارد.

وی اضافه کرد: به دلیل اهمیت موضوع مقابله با کرونا، از ابتدای هفته تاکنون دو نشست کارگروه تعزیرات، دو نشست کارگروه تنظیم بازار و دو نشست با حضور صاحبان واحدهای تولیدی ملزومات پیشگیری از کرونا در استانداری خراسان رضوی برگزار شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: نیازهای اولیه واحدهای تولیدکننده مواد و تجهیزات مقابله با کرونا توسط کمیته تامین، توزیع و نظارت بر توزیع کالاهای مورد نیاز مقابله با کرونا شناسایی شده که عمده نیاز آنها به ماده الکل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته اقتصادی مقابله با کرونا در خراسان رضوی تشکیل شد

کمیته اقتصادی مقابله با کرونا در خراسان رضوی تشکیل شد