مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 18:152020-02-27سياسي

دادستان های مازندران به گرانفروشی ها درپی شیوع کرونا ورود کنند


رییس کل دادگستری مازندران بر ورود به موقع دادستان های استان و مدیران سازمانهای تابع بر تخلفات و گرانفروشی ها ناشی از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمد صادق اکبری اکبری در جلسه ای که با حضور معاونین و مدیران سازمانهای تابعه برگزارشده بود به موضوع این روزهای کشور و استان اشاره کرد و افزود: برای برخورد با احتکار و گرانفروشی مواد ضد عفونی کننده و ماسک باید اکیپی متشکل از سازمان صنعت و معدن، تعزیرات، سازمان بازرسی و دادستانی تشکیل شود و با متخلفین و گران فروشان برخورد شود.

این مقام عالی قضایی استان همچنین تاکید کرد: دادستان های سراسر استان باید به این موضوع با جدیت، سرعت و دقت ورود کنند و باکسانی که اقدام به احتکار و همچنین گران فروشی می کنند بدون هیچ اغماضی برخورد قانونی صورت گیرد.

حجت الاسلام اکبری همچنین اظهار داشت: ما مسئولان استانی باید دراین موارد بحرانی به هموطنان خدمت کنیم و کمک ویاور مردم باشیم البته در برخی از شهرهای استان، دادستان ها با ورود به موقع با متخلفین برخورد مناسب داشته اند.

رییس دستگاه قضایی استان افزود: سازمان بازرسی استان باید به موضوع عملکرد مدیران استان در خصوص کمک رسانی به مردم در مورد ویروس کرونا نظارت دقیق و ریز بینانی داشته و این موضوع را در اولویت کاری خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان های مازندران به گرانفروشی ها درپی شیوع کرونا ورود کنند

دادستان های مازندران به گرانفروشی ها درپی شیوع کرونا ورود کنند