مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اسفند 1398 ساعت 17:402020-02-26اجتماعي

پلدختری ها به خانه برگشتند/ قطعی گاز معمولان/ تلاش برای بازگشایی راه ها


با خروج سامانه بارشی از جو لرستان سیلاب در استان فروکش کرده،پلدختری ها به خانه هایشان برگشته اند، نورآبادی ها همچنان درگیر آب گرفتگی خانه هایشان هستند و تلاش برای بازگشایی راه ها ادامه دارد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: همان طور که هواشناسی پیش بینی کرده بود در ساعات بعدازظهر امروز به تدریج سامانه بارشی از جو استان لرستان خارج شد، سیلاب در این استان تا حدودی فروکش کرده است اما همچنان برخی شهرستان ها درگیر خسارات بعد از سیلاب هستند.

کار بازگشایی راه حدود 200 روستای استان در حال پیگیری بوده، مسئولان وصل گاز معمولان را منوط به فروکش کردن آب رودخانه کرده اند و خسارت به حوزه راه های روستایی و شهری هم جدی است.

در شهرستان نورآباد برخی محلات با طغیان رودخانه های شهر دچار آب گرفتگی شده اند و ورود سیلاب به خانه های مردم خساراتی را به همراه داشته است.

در پلدختر هم ساکنان حاشیه رودخانه و ضلع غربی شهر به خانه هایشان برگشته اند.

مطابق اعلام هواشناسی از فردا تا روز شنبه آسمان آرام و پایدار است اما در ساعات بعدازظهر پوشش ابر و وزش باد پدیده های غالب جو منطقه می باشد.

همچنین در ساعاتی از روز یکشنبه علاوه بر پوشش ابر، در مناطقی از شمال و جنوب شرق استان بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلدختری ها به خانه برگشتند/ قطعی گاز معمولان/ تلاش برای بازگشایی راه ها

پلدختری ها به خانه برگشتند/ قطعی گاز معمولان/ تلاش برای بازگشایی راه ها