مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 13:402020-02-24سياسي

منعی برای ورود ایرانی ها به گرجستان وجود ندارد


هیچ منعی برای ورود ایرانی ها به گرجستان وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدجواد قوام شهیدی سفیر کشورمان در گرجستان در خصوص موضوع لغو موقت پروازهای مسافری کشورمان به این کشور اظهار داشت: متاسفانه در اظهارنظرها و بزرگ نمایی هایی از کرونا در کشور ما شده است؛ اما در مورد کشورهای زیادی که این ویروس در آنها مشکل ایجاد کرده است، این تبلیغات وسیع، سیاه و منفی راجع به آنها نشده است.

وی ادامه داد: در گرجستان مصاحبه ها و اظهارنظرهای منفی انجام گرفته و فضای عمومی این کشور را متاثر کرده است و از همین رو دولت گرجستان ناگزیر از فضای روانی که در جامعه پیش آمده، تصمیمات را علی رغم میل باطنی اتخاذ کرده است.

سفیر کشورمان در تفلیس گفت: دولت گرجستان تمایلی نداشت که پروازهای میان ایران و تفلیس لغو شود؛ ولی این پروازها به دستور هیئت دولت و نخست وزیر این کشور قطع شده است.

قوام شهیدی افزود: از روز گذشته که ما در جریان این موضوع قرار گرفتیم، با مسئولین وزارت خارجه و مسئولین دولت گرجستان که در این ارتباط تصمیم گرفته بودند، تماس هایی برقرار شد و موضوعات و ابعاد مختلف مورد مذاکره قرار گرفت.

وی عنوان کرد: نهایتا صبح امروز در جلسه ای که با اصحاب ورود و خروج، مسئولان پروازها و خطوط اتوبوسرانی داشتیم، بررسی هایی انجام گرفت و متعاقبا در جلسه ای که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منعی برای ورود ایرانی ها به گرجستان وجود ندارد

منعی برای ورود ایرانی ها به گرجستان وجود ندارد