مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:302020-02-24پزشكي

توزیع بسته بهداشتی رایگان برای پیشگیری از شیوع کرونا در یزد


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان این که کرونا ویروس نسبت به دیگر ویروس های موجود خطر کمتری دارد، گفت: بسته بهداشتی رایگان برای پیشگیری از شیوع کرونا توسط مراکز جامع سلامت در استان یزد توزیع می شوند.

- ایسنا/یزد معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان این که کرونا ویروس نسبت به دیگر ویروس های موجود خطر کمتری دارد، گفت: بسته بهداشتی رایگان برای پیشگیری از شیوع کرونا توسط مراکز جامع سلامت در استان یزد توزیع می شوند.

دکتر محمدرضا دهقانی در نشست خبری بیماری کووید 19 (کرونا ویروس 2019) با اشاره به نقش اصحاب رسانه در اعتماد سازی عمومی، اظهار کرد: بسیج ملی پیشگیری از شیوع کورانا و حفاظت از سلامت تک تک آحاد جامعه در برابر این چنین بحران ها در وزارت بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی راه اندازی شده است.

وی افزود: علاوه بر سلامت جسمی، سلامت روانی و روحی جامعه نیز از جمله مسائل حائز اهمیت است که دست اندرکاران در برابر آن مسئولند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد با بیان این که کرونا ویروس نسبت به دیگر ویروس های موجود خطر کمتری دارد، گفت: سرعت انتقال، تنها مشکل و نکته قابل توجه این ویروس نو ظهور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته بهداشتی رایگان برای پیشگیری از شیوع کرونا در یزد

توزیع بسته بهداشتی رایگان برای پیشگیری از شیوع کرونا در یزد