مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 08:262020-02-23فرهنگي

تلاش برای ارتقای سطح تولید فیلم مستند در استان قم


مدیران مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در دیدار با هیات مدیره خانه مستند قم تاکید کردند که تلاش برای ارتقای سطح تولید فیلم مستند در سطح استان از اهم وظایف خانه های مستند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مدیران مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در دیدار با هیات مدیره خانه مستند قم تاکید کردند که کشف استعداد مستندسازان جوان بومی و تلاش برای ارتقای سطح تولید فیلم مستند در سطح استان از اهم وظایف خانه های مستند است.

در این نشست که صبح چهارشنبه گذشته با حضور عباس اسداللهی معاون اداری، مالی و حقوقی مرکز گسترش، سیدمجید رحیمی مدیر پژوهش، شهنام صفاجو مدیر روابط عمومی، سیدمحمدحسین هاشمی رییس خانه مستند قم، محمدتقی رحمتی نایب رییس، روح الله مولوی خزانه دار و بلال الفت عضو هیات مدیره در خانه مستند قم برگزار شد، چگونگی فعالیت این خانه مستند، برگزاری ورک شاپ های تخصصی و نمایش فیلم مستند، چشم انداز همکاری با اداره کل ارشاد قم و مرکز گسترش در معرفی و همراهی استعدادهای جوان استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

عباس اسداللهی علت این حضور و نشست با اعضای خانه مستند قم را ایجاد انگیزه برای این تشکل غیر دولتی مردم نهاد عنوان کرد و افزود: سازمان سینمایی با اداره کل استان ها تفاهم نامه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ارتقای سطح تولید فیلم مستند در استان قم

تلاش برای ارتقای سطح تولید فیلم مستند در استان قم