مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 11:262020-02-22پزشكي

از به صدا درآمدن زنگ انتخابات تا انسداد مرز مهران و تکذیب شیوع کرونا در ایلام


مهمترین موضوع هفته گذشته در استان ایلام از تاریخ 26 بهمن تا دوم اسفندماه انتخابات و به ویژه تبلیغات نامزدها و رای گیری از واجدان شرایط رای بود که بیشتر اخبار حقیقی و مجازی را به خود اختصاص داده بود.

در این هفته ستادهای تبلیغاتی نامزدها به طرق مختلف فعالیت داشتند و نامزد مد نظر خود را به مردم معرفی می کردند و همچنین در روز دوم اسفندماه بر اساس آمار 60 درصد واجدان شرایط رای به پای صندوق های رای رفتند.

کرونا دیگر موضوع مهم این هفته بود که از روز چهارشنبه خبر رسمی شیوع کرونا در برخی مناطق ایران از سوی وزارت بهداشت تایید شد و موجی از نگرانی را در بین شهروندان استان ایلام ایجاد کرد و تعدادی از اخبار استان به مساله کرونا پرداختند.

بسته شدن مرز تجاری مهران، پیروزی کاراته کای استان ایلام در مسابقات جهانی، حضور 2 تن از شخصیت های سیاسی کشور در استان ایلام پیروامون موضع انتخابات، مرگ مادر باردار، افتتاح همزمان تعاونی های کشور به صورت ویدئوکنفرانس از دیگر مباحث استان ایلام در هفته گذشته بود.

ایلام همچنین در این هفته میزبان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بود.

زنگ انتخابات در ایلام به صدا درآمد با آغاز فرآیند رای گیری از 451 هزار واجد شرایط رای دادن استان ایلام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از به صدا درآمدن زنگ انتخابات تا انسداد مرز مهران و تکذیب شیوع کرونا در ایلام

از به صدا درآمدن زنگ انتخابات تا انسداد مرز مهران و تکذیب شیوع کرونا در ایلام