مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 06:352020-02-22پزشكي

تصمیم گیری درباره قرنطینه قم با وزارت بهداشت نیست


عضو کمیته کشوری بیماری های عفونی وزارت بهداشت گفت: تصمیم گیری درباره قرنطینه قم با وزرات بهداشت نیست و ارگان های دیگر باید این کار انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، مینو محرز عضو کمیته کشوری بیماری های عفونی وزارت بهداشت، درمان و آموزش در پاسخ به این سوال که آیا وزارت بهداشت باید قرنطینه استان قم را در دستور کار قرار دهد؟ گفت: می توانند توصیه کنند که قرنطینه انجام شود، اما این تصمیم با وزرات بهداشت نیست و ارگان های دیگر باید قرنطینه را انجام دهند، اما آنطور که شنیده ام، اماکنی که تجمع در آن زیاد است را تعطیل کرده ا ند و مدارس نیز تعطیل شده اند و از تجمع در این شهر در حال جلوگیری هستند که اقدامات خوبی است.

محرز در پاسخ به این سوال که آیا وزارت بهداشت باید درخواست دهد که شهرهایی که در آنها شیوع بیماری بالا است، قرنطینه شوند؟ گفت: بله، این درخواست باید از سوی وزارت بهداشت انجام شود.

تصمیم گیری درباره قرنطینه قم با وزارت بهداشت نیست او درباره کمبود کیت تشخیصی کروناویروس در کشور نیز گفت: الان که شروع اپیدمی است، نیاز به کیت های تشخیصی بسیار بیشتر است، چرا که باید بیماری مشخص شود و از طرفی وقتی بیماری شروع می شود و تعداد تست ها بالا می رود، نیاز به کیت تشخیصی نیز بیشتر می شود، اما باید این نکته را در نظر گرفت که ما در شرایط تحریم قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری درباره قرنطینه قم با وزارت بهداشت نیست

تصمیم گیری درباره قرنطینه قم با وزارت بهداشت نیست