مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 09:302020-02-21سياسي

حضور حداکثری پادزهر نقشه های دشمنان است/نماینده مجلس باید ضد فساد باشد


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه در شرایط فشار حداکثری پادزهر دیگری به نام حضور حداکثری هم می تواند خواب آشفته دشمنان را تعبیر ناشدنی کند، - ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه در شرایط فشار حداکثری پادزهر دیگری به نام حضور حداکثری هم می تواند خواب آشفته دشمنان را تعبیر ناشدنی کند، گفت: یک نماینده اصلح باید ضدیت با فساد اقتصادی و سیاسی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی ظهر امروز (دوم اسفندماه) در جمع نمازگزاران بندرعباس، با تأکید بر اینکه احتکار حرام است و باید به این موضوع پایبند باشیم، افزود: تاجر و بازرگان می خواهد با شهدا و انبیا محشور شود و باید مراقبت کنیم عده ای با سوءاستفاده از شرایط این موضوع را خدشه دار نکنند.

وی با بیان اینکه در شرایطی که مردم در تهیه یک کالا با مشکل مواجه هستند، فردی بیاید دست به احتکار بزند این عین حرام و خلاف آموزه های اسلامی است، اظهار کرد: کسی که دست به احتکار و محبوس کردن کالا می زند، بنده بدی در نزد خداست.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه انسان هایی کمبود و نقص دارند سر کوچک ترین مسائل قسم می خورند، اضافه کرد: بدترین آفت این است که یک بازاری برای مجاب کردن مشتری به خرید قسم بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری پادزهر نقشه های دشمنان است/نماینده مجلس باید ضد فساد باشد

حضور حداکثری پادزهر نقشه های دشمنان است/نماینده مجلس باید ضد فساد باشد