مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 16:452020-02-19سياسي

انتخابات دوره های گذشته در زنجان آسیب شناسی شده است


انتخابات های دوره های گذشته در شهرستان زنجان آسیب شناسی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا عسگری عصر چهارشنبه در جمع عوامل اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان پیش بینی شده است، گفت: انتخاب عوامل اجرایی با دقت خوبی انجام شده و نمایندگان فرماندار در شعبه های اخذ رای پیش بینی شد که سن بالای 30 سال باشند.

وی به آسیب شناسی های انجام شده در خصوص انتخابات های دوره های گذشته در این شهرستان اشاره کرد و افزود: بر اساس بررسی انجام شده، مهمترین آسیب در سطح عوامل اجرایی بهره مند نبودن برخی از آنان از آموزش های لازم بود که در این دوره به آموزش عوامل اجرایی بسیار توجه شده و دوره های خوبی برگزار شده است.

فرماندار زنجان، گفت: در این دوره از انتخابات آموزش عوامل اجرایی شامل نمایندگان فرماندار، بازرسان و کار بران رایانه به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت و مشکلی وجود ندارد.

عسگری با بیان اینکه بیش از 25 هزار و 900 نفر ساعت آموزش به مجموعه عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان زنجان ارائه شده است، ابراز کرد: توجه به این امر باعث اجرای بهتر برگزاری انتخابات می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات دوره های گذشته در زنجان آسیب شناسی شده است

انتخابات دوره های گذشته در زنجان آسیب شناسی شده است