مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 15:152020-02-19اقتصادي

کمک 70 میلیون تومانی مجمع خیران سلامت ملایر به بیماران خاص


دکتر عباس آذرهمایون روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاوه بر این 20 میلیون تومان نیز برای تهیه دارو به بیماران سرطانی مساعدت شد.

وی افزود: امسال سه دوره سبد کالا برای بیماران نیازمند با مبلغ 30 میلیون تومان تهیه و توزیع شد که این اقدام همچنان ادامه دارد.

رییس مجمع خیران سلامت ملایر همکاری 500 خیر و نیکوکار با این مجمع را گام مثبتی در راستای کمک به بیماران نیازمند و سخت درمان دانست و بیان کرد: خیران بازوی توانمندی برای این مجمع هستند.

آذرهمایون به رشد شتابان درخواست کارت اهدای عضو اشاره کرد و گفت: در حال حاضر سه هزار نفر در این شهرستان کارت اهدای عضو دارند و 28 نفر تاکنون بیمار مرگ مغزی داشتیم که اعضای خود را اهدا کردند.

وی با اشاره به اقدام خیرخواهانه کارکنان مرکز بهداشت ملایر در کمک به بیماران سخت درمان و کسر مبلغی از حقوق آنها به صورت ماهیانه بیان کرد: تمامی افراد می توانند حتی مبلغی اندک را برای کمک به بیماران و رفع نیازمندی های حوزه درمانی اختصاص دهند.

رییس مجمع خیران سلامت ملایر با بیان اینکه حدود 24 مورد نیازهای اساسی و تجهیزات برای مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان های ملایر برآورد شده است، خواستار کمک بیشتر خیران برای رفع این نیازمندی ها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 70 میلیون تومانی مجمع خیران سلامت ملایر به بیماران خاص

کمک 70 میلیون تومانی مجمع خیران سلامت ملایر به بیماران خاص