مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 08:002020-02-19پزشكي

«داروهای وارداتی» چند برابر «داروهای تولید داخل» ارزبری دارند؟


به طورکلی می توان گفت که یک قلم داروی وارداتی، 10.

7 برابر داروی تولید داخل ارزبری دارد.

- محمدرضا شانه ساز رییس سازمان غذا و دارو در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، با بیان اینکه خوشبختانه در حال حاضر کمبود جدی در زمینه داروی مورد نیاز مردم وجود ندارد، اظهار داشت: با صف طولانی از شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی مواجه هستیم که به دنبال رونمایی از محصولات جدید هستند.

  وی درباره آخرین وضعیت تولید انسولین در کشور توضیح داد: امیدواریم بتوانیم پِن انسولین را ظرف یکی دو ماه آینده در کشور تولید کنیم.

  رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به ارزبری زیاد داروهای وارداتی گفت: در زمینه داروی انسلوین شاهد بالاترین میزان ارزبری هستیم و به طورکلی می توان گفت که یک قلم داروی وارداتی 10.

7 برابر داروی تولید داخل ارزبری دارد و اگر توان تولید ما پس از انقلاب تقویت نشده بود، باید تمام درآمد نفتی را صرف تأمین دارو می کردیم.

شانه ساز با اشاره به ایجاد کانال مالی سوییس برای تأمین داروی بیماران ایرانی گفت: ما چند سال قبل مبلغی را به سوییس فرستادیم، اما مانع تراشی آمریکا باعث شد تا شرکت مورد نظر نتواند پول را دریافت کند، اما طی روزهای گذشته اجازه داده که مبلغی از این پول برداشته شود و چند قلم دارو به دست بیماران ما برسد و آنها با پروپاگاندای رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«داروهای وارداتی» چند برابر «داروهای تولید داخل» ارزبری دارند؟

«داروهای وارداتی» چند برابر «داروهای تولید داخل» ارزبری دارند؟