مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 14:302020-02-18بين الملل

روسیه خواستار مسئولیت پذیری جامعه بین المللی در برابر سوریه شد


وزیرخارجه روسیه در جریان نشست خبری با همتای ایتالیایی خود بر ادامه کار کمیته قانون اساسی سوریه تاکید کرد و خواستار مسئولیت پذیری جامعه بین المللی در برابر سوریه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه در جریان شرکت در نشست خبری با همتای ایتالیایی خود، به موضوعات مختلفی پرداخت.

در این نشست وزیرخارجه روسیه به همراه وزیر دفاع این کشور در نشستی با همتایان ایتالیایی خود و در قالب نشست 2+2 حضور داشتند و در آن موضوعات کنترل سلاح، ثبات استراتژیک، وضعیت لیبی و سوریه، امنیت در اروپا، بحران های منطقه ای و همچنین همکاری های فنی و نظامی دو طرف مورد بررسی قرار گرفت.

لاوروف در ارتباط با سوریه عنوان داشت که پیروزی بر تروریست ها در سوریه و فراهم کردن فضا برای بازگشت آوارگان در اولویت اقدامات درباره سوریه قرار دارد.

به گفته لاوروف، جامعه بین الملل باید به مسئولیت خود درباره اوضاع سوریه عمل کند و به روند حل مشکلات انسانی در این کشور امدادرسانی کند.

وزیرخارجه روسیه همچنین با اشاره به ادامه کار کمیته قانون اساسی سوریه بر این موضوع تاکید کرد که مسکو به دنبال اطمینان خاطر از این موضوع است که کمیته قانون اساسی به دور از دخالت های خارجی کار خود را انجام می دهد و همزمان لازم است تا ما درباره حل بحران و کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه خواستار مسئولیت پذیری جامعه بین المللی در برابر سوریه شد

روسیه خواستار مسئولیت پذیری جامعه بین المللی در برابر سوریه شد