مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 07:402020-02-18سياسي

توضیحات آموزش و پرورش به یک خبر


آموزش و پرورش استان زنجان در پی انتشار خبری با عنوان «تخلف در آموزش و پرورش این بار به روش انتخاباتی» توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در پی انتشار خبری با عنوان تخلف در آموزش و پرورش این بار به روش انتخاباتی در مورخه 29/11/98 توضیح زیر از سوی روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش جهت تنویر افکار عمومی به خبرگزاری فارس ارسال شد.

برابر ماده 59 قانون انتخابات، دستگاه های اجرایی از جمله آموزش و پرورش حق اظهار نظر له یا علیه هیچ کاندیدای انتخاباتی را ندارند و فعالیت کارمندان در ساعات اداری ممنوع و رعایت این اصل در آموزش و پرورش استان از اصول اساسی و رعایت آن از وظایف قانونی بوده، هست و خواهد بود.

در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای تشویق مردم به حضور در صحنه و گرم کردن تنور انتخابات، مردم عادی و کارکنان دستگاه ها می توانند نسبت به این امر مبادرت ورزند، لذا حضور کارکنان اداری در فعالیت های تبلیغی با طی روال اداری و استفاده از مرخصی شخصی آنان بوده که در این صورت، این امر مطابق قانون است.

ذکر این نکته ضروری است که فرد یاد شده در آن خبرگزاری مسؤول یکی از تشکل های دانش آموزی است و جزو معاونین این اداره کل نیست.

درج کلمه تخلف در تیتر مندرج این موضوع را به خواننده القا می کند که دستگاه مقدس تعلیم و تربیت استان درگیر افعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات آموزش و پرورش به یک خبر

توضیحات آموزش و پرورش به یک خبر