مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 20:452020-02-17اجتماعي

ثبت نام بیش از 30 هزار متقاضی سفر های نوروزی عتبات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رشیدیان در این رابطه افزود : از این تعداد حدود20 هزار نفر برای سفر زمینی به عتبات و حدود 10 هزار نفر هم برای سفرهای هوایی نوروزی ثبت نام کردند.

- رییس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: بیش از 30 هزار نفر از متقاضیان سفر های نوروزی عتبات در سامانه مربوطه ثبت نام اولیه کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، علیرضا رشیدیان در این رابطه افزود : از این تعداد حدود20 هزار نفر برای سفر زمینی به عتبات و حدود 10 هزار نفر هم برای سفرهای هوایی نوروزی ثبت نام کردند.

وی افزود: نتایج ثبت نام اولیه 29 بهمن ماه طی قرعه کشی انجام می شود و زمان اعزام زائران نوروزی عتبات تعیین و به آنان اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه طی ماههای گذشته با وجود شرایط خاص عراق اعزام زائران به عتبات متوقف نشده بود ، عنوان کرد : سفرهای عتبات به صورت هوایی به مقصد شهر نجف از آنجا به کربلا ، کاظمین و سامرا و دوباره به نجف انجام می گرفت .

وی افزود: امروز نیز با توجه به امنیت پایدارتری که در کشور عراق به واسطه خون شهدایی همانند سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس ایجاد شده و همچنین با توجه به بررسی ها و مجوزهایی که دریافت شده است، ثبت نام برای اعزام های زمینی هم آغاز شد و از 16 تا 25 بهمن ماه از متقاضیان ثبت نام شدند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 30 هزار متقاضی سفر های نوروزی عتبات

ثبت نام بیش از 30 هزار متقاضی سفر های نوروزی عتبات