مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 15:252020-02-17اجتماعي

130 دانش آموز شهرستان ری به اردوی راهیان نور اعزام شدند


بهروز نصیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 130 پسر دانش آموز در قالب سه دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: راویان در این برنامه برای دانش آموزان از دوران دفاع مقدس و عملیات هایی که حضور داشته اند خاطراتی را بیان می کنند.

رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان ری خاطر نشان کرد: مسابقات دلنوشته دانش آموزان برای شهدا، جمله سازی با هشت کلمه و مسابقه عکاسی از برنامه های دیگر این اردوی فرهنگی برای دانش آموزان به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی موجب آشنایی آنها با فرهنگ ایثار و شهادت و اهداف دفاع مقدس می شود، ادامه داد: دانش آموزان به مناطق دهلاویه، فتح المبین، اروند کنارو شلمچه برای بازدید از این اماکن اعزام می شوند.

نصیری به اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس با توجه به معنویت و قداست آن به نسل های امروز و آینده امری مهم و مورد توجه در نظام آموزشی محسوب می شود.

این مسئول اضافه کرد: دانش آموزان نسل امروز باید با رشادت ها، ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شده و سبک زندگی آنها را به کار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

130 دانش آموز شهرستان ری به اردوی راهیان نور اعزام شدند

130 دانش آموز شهرستان ری به اردوی راهیان نور اعزام شدند