مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 10:402020-02-15اقتصادي

خیزش صنعتگران استان سمنان به سوی رونق تولید/ دغدغه ها قابل حل است


رییس اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه صنعتگران استان به سمت رونق تولید گام برداشته اند، گفت: دغدغه های فعالان اقتصادی استان قابل حل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر جمعه ای ظهر شنبه در پنجاه و چهارمین شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به میزبانی اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه علیرغم مشکلات اقتصادی و تحریم طی یک سال گذشته صنعتگران استان سمنان به سمت رونق تولید گام برداشتند، ابراز داشت: این نشان می دهد که در استان برای رفع موانع و تسهیل امور فعالان اقتصادی تلاش می شود تا چرخ های واحدهای تولیدی از حرکت باز نایستند.

وی بابیان اینکه دغدغه های صنعتگران و تولیدکنندگان استان سمنان با همکاری و تلاش مستمر دولت و بخش خصوصی قابل حل است، افزود: بسیاری از قوانین دست و پاگیر که مخل رویه رونق تولید هستند در این شورا مطرح و برای حل آن ها چاره اندیشی های لازم صورت می گیرد.

رییس اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه فعالان اقتصادی برای گره گشایی از مشکلات بخش تولید و صنعت، پیشنهادهای عملیاتی خود را به اتاق بازرگانی استان به صورت مستمر می توانند اعلام کنند، ابراز داشت: قطعاً احصا نظرات و کمک در راستای حل مشکلات می توان بخش عظیمی از چالش های موجود بر سر راه تولیدکنندگان را رفع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیزش صنعتگران استان سمنان به سوی رونق تولید/ دغدغه ها قابل حل است

خیزش صنعتگران استان سمنان به سوی رونق تولید/ دغدغه ها قابل حل است